×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در کردستان برگزار می‌شود

به‌ گزارش اقتصادکلان، منصور مهرزاد روز شنبه ١٥ مهرماه ١٤٠٢ در جلسه هماهنگی برپایی این نمایشگاه که با حضور ادارات مربوطه و فعالان بخش خصوصی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی در سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به برپایی بیش از ١٢٠ غرفه در این نمایشگاه، افزود: در این رویداد فرهنگی پاویون‌های مختلف در حوزه‌های گردشگری تندرستی و سلامت، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، طب سنتی و داروهای گیاهی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی و …برپا می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت‌های تجاری، شرکت‌ها و مردم اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی کشورهای روسیه، بلاروس، عمان، ترکیه و آلمان حضور دارند و جلسات b2b و Workshop نیز برگزار می‌شود.

مهرزاد برپایی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای جذب بخشی از گردشگران عراقی به استان عنوان کرد و یادآور شد: امید است با برگزاری این نمایشگاه و نشست‌های تخصصی و کارشناسی بتوانیم در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های محکمی برداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور به همت بخش خصوصی و با همکاری دستگاه‌های مربوطه به مدت سه روز در تاریخ ٥ لغایت ٧ آبان‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.