×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
۱,۹۲۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سنندج انجام شده است
اقتصاد کلان

به گزارش اقتصادکلان، آزاد طهماسبی، اظهار کرد: در مجموع ۸۳۹ مورد عملیات اطفا حریق و یک‌هزار و ۸۸ مورد عملیات حوادث توسط آتش‌نشانی شهرداری سنندج انجام شده است.

به گفته وی، در بازه زمانی یاد شده ۱۰۱ مورد اماکن مسکونی، ۵ مورد اماکن اداری، ۳۹ مورد اماکن تجاری، ۱۸مکان صنعتی، ۱۱ انبار، ۷۷خودرو، ۶۵ مورد ضایعات و زباله، ۱۸ مورد تاسیسات شهری، ۴۶۳فضای سبز، کشاورزی و مراتع و جنگل، ۲۹ مورد مخروبه‌ها و…در سطح سنندج دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

وی همچنین از انجام یک‌هزار و ۸۸ مورد عملیات حوادث طی سال گذشته در شهر سنندج، خبر داد و گفت: ۴۶۲ مورد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۱۶۲ مورد گرفتاری در آسانسور، ۶۸ مورد تصادف، ۱۰۹ مورد آبگرفتگی و سیلاب، ۱۲۰ مورد محبوس شدن در اماکن، ۱۲ مورد ریزش آوار، ۸ مورد سقوط در چاه و ریزش چاه، ۷۹ مورد انفجار گاز، سقوط از ارتباع ۱۱ مورد، اقدام و یا تهدید به خودکشی ۱۵ مورد، و ۵۱ مورد سایر بوده است.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، در مجموع در حوادث مختلف ۱۳۲ نفر مجروح و ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

طهماسبی با بیان اینکه ۸ نفر از فوتی‌ها در حوادث رانندگی، یک نفر غرق‌شدگی،۳ نفر در آتش‌سوزی و ۷ نفر از متوفیان مربوط به سایر حوادث بوده‌ است، اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده ۷۹ نفر در حوادث رانندگی، ۱۲ نفر در آتش‌سوزی‌ها و ۱۴ نفر در سایر حوادث دچار مجروحیت شده‌اند.

وی به تعداد آسیب‌دیدگان و ماموریت‌ها در حوادث اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه امسال ۵۷ نفر در حوادث ناشی از تصادفات، ۱۰ نفر آتش‌سوزی‌ها و ۳۲ نفر در سایر حوادث دچار مجروحیت شده اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: در مجموع ۲۸۳ استعلام صنفی و ۸۶۵ استعلام پایان کار در طول سال گذشته از سوی این سازمان به دستگاه‌های ذیربط پاسخ داده شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: این سازمان با آموزش‌های درون و برون سازمانی به پرسنل و شهروندان اقدامات لازم را در بالا بردن سطح کیفی و کمی دانش و آگاهی مردم در پیشگیری از حوادث انجام می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا در مجموع ۱۸هزار و ۵۵۶ نفر در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها، یک‌هزار و ۶۰ نفر در ادارات و ارگان‌های دولتی و ۴ نفر در شرکت‌های خصوصی زیرپوشش آموزش‌های برون سازمانی آتش‌نشانی شهرداری سنندج قرار گرفته‌اند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، در مجموع ۲۰هزار و ۵۳۸ نفر در قالب آموزش‌های درون و برون سازمانی آتش‌نشانی آموزش‌های مختلف را در سال گذشته فرا گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار و ۸۹۰ مورد تماس واقعی از سوی شهروندان در بازه زمانی یاد شده با آتش‌نشانی صورت گرفته است.

خبر اقتصاد کلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.