×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
کرمانشاه : دمای۴۶درجه قصرشیرین /مناطق گرمسیری منتظر گرمای بیشتری باشند

اجتماعی – شهری

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا تا روز چهارشنبه، در مناطق گرمسیری استان به آرامی افزایش و در نواحی معتدل و سردسیر، بطور نسبی کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان شهناز حق‌پرست امروز در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوای استان طی هفته جاری، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم هوای استان همچنان تا اواسط هفته‌جاری، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی ادامه داد: وزش باد که در ساعاتی از بعدازظهر هر روز، به‌خصوص در نیمه غربی استان نمود بیشتری خواهد داشت؛ در برخی نقاط با گردوخاک محلی نیز همراه می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا روز چهارشنبه، دمای هوا در مناطق گرمسیری به آرامی افزایش خواهد یافت؛ اما در نواحی معتدل و سردسیر، تا اوایل هفته آینده بطور نسبی شاهد کاهش و خنک شدن هوا خواهیم بود.

وی دمای هوای کرمانشاه را طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.