×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
تثبیت اشتغال افزون بر سه هزار و ۶۰۰ نفر در کردستان
ایرنا/ کردستان

به گزارش اقتصاد کلان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اشتغال افزون بر سه هزار و ۶۰۰ نفر با اجرای ۸۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای سال جاری تاکنون تثبیت شده است.

بختیار خلیقی در دویست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان سروآباد و در راستای اجرای طرح دوشنبه های تولید برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی تعداد مصوبات این جلسات را ۳۰۰ مصوبه خواند و اضافه کرد: اجرای ۸۳ درصد مصوبات جلسات کارگروه تسهیل استان در سال جاری منجر به تثبیت اشتغال سه هزار و ۶۱۰ نفر شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: جلسات رفع موانع تولید به طور میدانی و مستمر در شهرستان‌های استان برگزار می شود و در این بازدیدها مشکلات واحدهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و گردشگری مورد بررسی قرار می گیرد.

خلیقی یادآور شد: در مجموع ۲۰۶ جلسه تشکیل شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون هزار و ۷۹۳ پرونده با سه هزار و ۱۷۶ مصوبه مطرح شده است.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد کل مصوبات این جلسه ها محقق شده و ۲۹ درصد هم در دست اقدام و پیگیری است، ادامه داد: ظرفیت‌های صنعتی در شهرستان سروآباد بالاست و با توجه به ورود و سرمایه‌گذاری ایمیدرو و شستا شاهد سرمایه گذاری در حوزه پوشاک در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: برای توسعه زمین‌های شهرک صنعتی در شهرستان سرآباد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و بستر همکاری لازم با منابع طبیعی فراهم شده است و در آینده نزدیک در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه به صورت جد ورود می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.