×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
انجمن اولیا و مربیان در مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش اقتصادکلان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز دوشنبه _سوم مهرماه_ در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان که با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در دبستان حیرت سجادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بهترین، شریف‌ترین و بالاترین کار تحصیل علم است و والدین برای فرزندان خود باید اهمیت علم‌آموزی را یادآوری کنند.

وی افزود: امروز در مدرسه حیرت سجادی این مراسم برگزار شده است که ایشان از مفاخر و چهره‌های علمی و فرهنگی برجسته کشور و استان کردستان بوده‌اند و به پاس خدمات علمی ایشان، نامشان بر سر در مدرسه، کتابخانه و مراکز فرهنگی قرار گرفته است، چون کسب علم سلطنت می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: باید والدین، بستر و محیط خانه را برای علم‌آموزی فرزندان خود فراهم کنند و بر دوستان کودک و فضای مجازی که در آن فعالیت می‌کند مواظبت داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اولیای مدرسه و معلمان هم تلاش و مواظبت بیشتری در راستای علم‌آموزی دانش‌آموزان داشته باشند و بجز کسب علم، درس زندگی و آداب معاشرت هم به دانش‌آموزان یاد بدهند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان علمشان را باید به‌روز کنند، گفت: انجمن اولیا و مربیان در مدارس مورد توجه قرار نمی‌گیرد که امیدواریم از این پس بیشتر در مدارس به این انجمن اهمیت داده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.