×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه: روی امنیت خلیج فارس حساس هستیم/ جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تأکید بر برقراری امنیت پایدار در خلیج‌فارس گفت: خلیج‌فارس خانه ماست، بر روی امنیت آن حساس هستیم و در این راستا حضور استکبار در منطقه خلیج‌فارس سبب ناامنی است.

سردار رمضان زیراهی با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس جایگاه این منطقه مهم و استراتژیک را برشمرد و با بیان اینکه مردم ساحل‌نشین استان بوشهر، مرزدار واقعی خلیج‌فارس هستند اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه منطقه خلیج‌فارس از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است و حفاظت و صیانت از این منطقه استراتژیک شبانه‌روزی است.

وی با بیان اینکه برقراری و استقرار امنیت خلیج فارس مهم حیاتی است افزود: برقراری و استمرار امنیت خلیج‌فارس، در تأمین امنیت و ثبات جهانی نقش دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خلیج فارس بیان کرد: خلیج‌فارس خانه  ماست، بر روی امنیت آن حساس هستیم و نیروی دریایی سپاه در برقراری امنیت آن با تمام وجود صیانت و دفاع می‌کند.

زیراهی با اشاره به وجود بیشترین طول و مرز دریایی و ساحل خلیج‌فارس در ایران اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای طولانی‌ترین مرز دریایی و ساحل با خلیج‌فارس است و این آبراه بین‌المللی به‌صورت شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود.

وی با تأکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران در  امنیت پایدار خلیج‌فارس گفت: حضور استکبار در منطقه خلیج‌فارس سبب ناامنی است و کشورهای منطقه می‌توانند با اتحاد و تعامل امنیت پایدار آن را برقرار کنند و نقش جمهوری اسلامی در این حوزه مهم و تعیین کننده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اشراف کامل بر آبراه استراتژیک خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: امروز الحمدلله نیروی دریای سپاه برای تأمین پایدار امنیت در خلیج‌فارس از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و اکنون جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان قدرت برتر منطقه در آبراه بین‌المللی خلیج‌فارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.