×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
رژیم صهیونیستی از ترس ایران آماده‌باش داد

رژیم صهیونیستی اسرائیل از بیم پاسخ احتمالی ایران به جنایت حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق و شهادت دو مدافع حرم، سامانه گنبد آهنین را به حالت آماده‌باش درآورده است.

شبکه کان رژیم اسرائیل به نقل از ارتش این رژیم گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای شمالی و همچنین نیروی هوایی و پدافندهای هوایی این رژیم بعد از هشدار و تهدید ایران به حالت آماده باشد در آمدند.

در همین ارتباط، شبکه المیادین به‌نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس ایران، سطح آماده‌بش خود را در شمال فلسطین اشغالی ارتقا داده است.

همزمان، منابع آگاه در فلسطین اشغالی اعلام کردند که ارتش اسرائیل پس از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر شهادت دو تن از نیروهای مدافع حرم در سوریه، سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است.

در جریان حمله روز اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق دو تن از نیروهای ایرانی مدافع حرم به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق که به شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم منجر شد در مرزهای شمالی آماده باش اعلام کرد.

روابط عمومی کل سپاه سه‌شنبه‌شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی جنایت صبح دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی‌پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان “کان” اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر به حومه دمشق که به شهادت دو ایرانی منجر شد، در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایت صبح روز گذشته – دوشنبه – رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله تاکید شده است: بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.