×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کردستان در انتظار رییسی

انتظارات کردستانی ها از سفر رییس جمهور به این استان

ساماندهی کولبری
زیرساخت های ضعیف حمل و نقل استان
حاشیه نشینی گسترده
استفاده از ظرفیت نیرو های بومی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به این استان خبر داد و ضمن تاکید بر نگاه ملی به توسعه کردستان و ضرورت فراهم شدن زیرساخت های توسعه در استان، سفرهای رییس جمهور را سبب ایجاد امیدواری در میان مردم دانست.
پیش بینی می شود مطابق معمول سفرهای مردمی و از پیش تعیین نشده آیت الله رییسی به استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، سفر به کردستان نیز بدون تشریفات و همراه با حضور در میان مردم این استان باشد و معضلاتی همچون حاشیه نشینی گسترده در کردستان، آب شرب نامطبوع، کولبران و نیز زیرساخت های ضعیف حمل و نقل استان در نخستین سفر رییس جمهور به استان مورد توجه قرار بگیرد.
و اما در کنار این پیش بینی ها انتظار می رود ” موضوع مهم تعیین استاندارکردستان” که این روزها نقل محافل مختلف استان شده و طرح برخی افراد فاقد شرایط در فضای مجازی، موجب نگرانی مردم شده نیز در دستور کار باشد و مطابق وعده های آیت الله رییسی در دوران انتخابات توجه به آرا مردم و معتمدین استان کردستان در این انتخاب مورد توجه دولت مردمی قرار بگیرد.
با توجه به سرمایه غنی نیروی انسانی در این استان و همچنین حضور نیروها با سوابق مدیریتی موفق در تراز منطقه ای و ملی، انتخاب مدیران ارشد استان در میان این نیروها به عنوان مطالبه مردم کردستان می بایست مورد توجه رییس جمهور دولت مردمی قرار بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.