×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
۳۲ میلیون دلار کالا سال گذشته از گمرک ملایر صادر شده است

سرپرست گمرک ملایر گفت: ۳۲ میلیون دلار انواع کالا با ارزش ریالی حدود ۶۳۰ میلیارد تومان در سال گذشته از طریق گمرک این شهرستان به ۲۶ کشور جهان صادر شده است.

«ناصر ترکاشوند» روز شنبه در این باره اظهار داشت: ارزش وزنی محصولات صادراتی سال گذشته شهرستان ملایر با بیش از ۱۶ نوع کالا حدود ۲۷ هزار تُن بوده که نسبت به سال گذشته(به لحاظ وزنی) تغییر محسوسی نداشته است.

به گفته وی، ارزش ریالی کالاهای صادراتی گمرک شهرستان ملایر در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش یافته است.

سرپرست گمرک ملایر افزود: کالاهای صادر شده از گمرک ملایر شامل انواع کشمش تیزابی، کاشمری و انگوری، پنیر، خامه، ماست، دوغ، وازلین بهداشتی و صنعتی، انواع ترشی و شوری، فروسیلیس، پارافین جامد، خیارشور، سفال و شیرخشک صنعتی بوده است.

ترکاشوند، همچنین با اشاره به صادران بیش از ۱۹ هزار تن انواع کشمش به کشورهای هدف در سال گذشته، گفت: انواع کشمش تیزابی، آفتابی و کاشمری همچنان بیشترین میزان حجم صادرات شهرستان ملایر و استان همدان را به خود اختصاص داده است.

وی، ارزش دلاری کشمش صادراتی از گمرک ملایر را حدود ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و ارزش ریالی آن را حدود ۵۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان کشمش به ۲۰ کشور هدف، صادر شده است.

سرپرست گمرک ملایر اظهار داشت: ارزش ریالی کشکش صادراتی شهرستان ملایر در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش داشته است.

شهرستان ملایر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.