×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت ورزش معلولان در کردستان استفاده شود

 

استاندار کردستان گفت: از تمامی مسئولان و نهادهای مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان این انتظار می‌رود که برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر هیات‌هایی که ورزشکاران آنها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند.

 

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه گذشته ۱۷ فروردین در آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان با بیان اینکه خداوند به معلولان توانایی‌هایی عطا می‌کند که به کمک آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند، اظهار کرد: اراده و همت بلند ورزشکاران نابینای کردستانی در به دست آوردن مقام‌های قهرمانی و برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی ستودنی است.

 

وی با تاکید بر اینکه توانایی‌های معلولان، محدودیت‌های آنها را پوشش می‌دهد، افزود: از تمامی مسئولان و نهادهای مختلف استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان کردستان این انتظار می‌رود که برای کسب موفقیت‌های هرچه بیشتر هیات‌هایی که ورزشکاران آنها دارای شرایط خاص مانند معلولیت هستند، حمایت کنند و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت ورزش در میان این قشر استفاده شود.

استاندار کردستان در پایان سخناش ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد درخشش و کسب موفقیت‌های ملی و بین‌المللی ورزشکاران هیات نابینایان و کم‌بینایان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.