×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
سیب زمینی مازاد کشاورزان کردستانی خریداری می شود
اقتصاد کلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: خرید توافقی محصول سیب زمینی مازاد موجود در انبار کشاورزان استان آغاز شده و هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این مهم مصوب شده است.

به گزارش اقتصاد کلان، پیمان اسکندری روز یکشنبه در نشست تخصصی با فعالان و تشکل های کشاورزی عرصه سیب زمینی استان در سنندج اظهار کرد: در حوزه سیب زمینی باید در بین کشاورزان و صادرکنندگان ارتباط برقرار شود و این مهم توسط تشکل های صنفی امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه سیب زمینی کاران استان زیان دیده اند و باید برای رفع دغدغه این کشاورزان تلاش شود، بیان کرد: هم اکنون حدود ۱۱۰ هزار تن سیب زمینی در انبارها و سردخانه های استان موجود است که به منظور حمایت از کشاورزان طرح خرید تضمینی سیب زمینی در سطح استان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: در قالب این طرح هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید توافقی سیب زمینی برای استان مصوب شده است که بانک های کشاورزی و توسعه تعاون وظیفه پرداخت این تسهیلات را بر عهده دارند.

اسکندری افزود: سهمیه تسهیلات برای استان در نظر گرفته شده که بانک های عامل توسعه تعاون و کشاورزی برای دریافت دستورالعمل این مهم باید هر چه سریعتر اقدام کنند تا اعتبار در نظر گرفته شده برای استان عملیاتی شود.

اقتصاد کلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.