×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
کاهش ۴ درصدی ازدواج در کردستان
اقتصاد کلان

به گزارش اقتصاد کلان:

مدیر کل ثبت احوال کردستان از کاهش ۴.۲ درصدی آمار ازدواج در یازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

علی جوکار اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۱۱ هزار و ۴۸۰ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۲ درصد کاهش داشته است.

وی تعداد ازدواج شهری و روستایی در مدت یاد شده را به ترتیب ۹ هزار و ۵۸۴ و یک هزار و ۸۹۶ واقعه خواند و گفت: بیشترین ازدواج ثبت شده مردان مربوط به گروه سنی ۲۹-۲۵ ساله بوده است.

مدیر کل ثبت احوال کردستان با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج ثبت شده زنان مربوط به گروه سنی ۲۴-۲۰ ساله ثبت شده است، خاطر نشان کرد: میانگین سن ازدواج بار اول مردان ۲۸.۲۱ سال و میانگین سن ازدواج بار اول زنان ۲۴.۱۵ سال است.

وی گریزی به آمار طلاق در یازده ماهه امسال زد و اظهار کرد: در این مدت ۴ هزار ۶۶۹ واقعه طلاق به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵۲ درصد کاهش داشته است.

جوکار با بیان اینکه از این تعداد ۴ هزار و ۹۰ واقعه طلاق شهری بوده و مابقی طلاق روستایی بوده است، افزود: بیشترین طلاق ثبت شده مردان مربوط به گروه سنی ۳۴-۳۰ سال و بیشترین طلاق ثبت شده زنان مربوط به گروه سنی ۳۴-۳۰ سال گزارش شده است.

رسانه خبری اقتصاد کلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.