×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
تاکید استاندار کردستان بر ایجاد شور انتخاباتی رای اولی‌ها

به گزارش اقتصادکلان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه، در مراسم جشن پرچم با حضور رای اولی‌ها که در سالن تختی شهرستان بانه برگزار شد، ضمن
تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و عید مبعث اظهار کرد: بسترهای لازم جهت برگزاری انتخابات اسفند ماه در سطح استان فراهم است و حضور فعال همه اقشار جامعه به ویژه رای اولی‌ها موجب برگزارش انتخابات پرشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه رأی اولی‌ها علاوه بر مشارکت حداکثری باید حلقه اتصال مدرسه، خانواده و جامعه برای حضور در انتخابات باشند افزود: عرصه انتخابات، صحنه نمایش مسوولیت پذیری و جشن بلوغ سیاسی رای اولی‌ها در راستای تعیین تکلیف و آینده خود و کشور است.

زارعی کوشا با بیان اینکه کردستان سرزمینی سرشار از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شاخص سرمایه انسانی به ویژه جوانان مستعدی است تصریح کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان بانه ۱۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌بردای رسید.

وی یکی از پروژه های شاخص این شهرستان را افتتاح پست سیار و خط فوق توزیع برق خواند و گفت: با افتتاح این پروژه بیش از سه برابر نیاز این شهرستان به برق با این پروژه تامین شده است.

وی اضافه کرد: امسال با احتساب پروژه‌های افتتاح شده سفر رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان بانه افتتاح شده است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.