×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
برگزاری استارتاپ‌ویکند حوزه سلامت در پارک علم و فناوری کردستان

به گزارش اقتصاد کلان، رئیس پارک علم و فناوری کردستان گفت: این نهاد علمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه کردستان و کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی علوم پزشکی، استارتاپ‌ویکند حوزه سلامت برگزار می‌کند.

بابک سوری اظهار کرد: این استارتاپ‌ویکند ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در مجتمع نوآوری نور پارک علم و فناوری کردستان واقع در محوطه دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد، ادامه داد: استارتاپ ویکند یک گردهمایی آموزشی و تجربی برای صاحبان ایده، فناوران و نوآوران است تا در جریان آن بتوانند ایده‌های خود را با یکدیگر در میان گذاشته و در معرض قضاوت داوران قرار دهند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان در خصوص محورهای برگزاری استارتاپ‌ویکند حوزه سلامت، گفت: پزشکی شخصی، سلامت الکترونیک، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات سلامت و بیومدیکال و فرآورده‌های بیولوژیکی، محورهای این رویداد خواهد بود.

سوری با اشاره به اهمیت رویدادهای استارتاپی در یافتن راه حل‌های نوآورانه و فناورانه، اضافه کرد: در این رویداد سه روزه، گروهی از نوآوران، فناوران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان به راه‌اندازی شرکت‌ نوپا و صاحبان ایده با هم جمع می‌شوند و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا یک شرکت نوپای جدید راه‌اندازی و نمونه اولیه‌ای از کار خود ارائه کنند و در پایان روز سوم، نتیجه کار خود را به داوران مسابقه ارائه دهند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان یادآور شد: جوایز در نظر گرفته شده برای تیم اول ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی، تیم دوم ۷۰ میلیون ریال، تیم سوم ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و اعطای گرنت خدماتی مشاوره، آموزش و منتورینگ از پارک علم و فناوری کردستان به سه تیم برتر این استارتاپ‌ویکند است.

استارتاپ‌ویکند رویدادی ( کارگاهی ) آموزشی- تجربی است که طی ۵۴ ساعت ( ۲ روز) در یک آخر هفته تشکیل می شود و چند هدف از جمله شبیه سازی محیط کسب و کار و چالشهای راه اندازی و کار کردن در محیط های استارتاپی، شبکه سازی بین افراد و مربیان و جامعه پویای هر منطقه، آموزش اصول اولیه و ادبیات این حوزه، آشنا سازی اولیه با تشکیل تیم و کارتیمی و تقسیم وظائف و انواع ارائه و تمرکز بر اجرا و اعتبار سنجی و در کل ایجاد نگرشی صحیح و نوین به کارآفرینی را دنبال می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.