×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
آمادگی کامل پلیس کردستان جهت برقراری نظم و امنیت در راستای بازگشایی مدارس

به گزارش اقتصادکلان، سرهنگ “علی مجیدی “اظهار داشت : طرح مدارس توسط پلیس، در شهرهای استان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان برگزار شد.
سرهنگ مجیدی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار داشت: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه تا از این طریق، آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.
اين مقام انتظامي با تاکيد بر اينکه اگر وسيله نقليه اي در مسير تردد دانش آموزان ايجاد مزاحمت مي نمايد شماره پلاك آن را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند ادامه داد: به دانش آموزان بياموزيد با افرادي كه از آنها شناخت كافي ندارند و يا فاصله سني زياد با آنها دارند معاشرت و دوستي نكنند.
وی گفت: والدين كه در روز اول فرزندان خود را بخصوص اولي ها را سرويس دهي مي کنند، در همان ساعت اول شروع مدارس احترام به قانون را به آنها بياموزند.
سرهنگ مجیدی به والدین توصیه کرد :فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و…) استفاده کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: با اشاره به لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن انها به آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر، انتخاب دوستان ناباب و… یادآور شد: موضوع مهم دیگر توصیه به فرزندان در خصوص رعایت کامل مسائل بهداشتی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.