×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
۱۲۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه صنعتی در کردستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

به گزارش اقتصادکلان، بختیار خلیقی اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه صنعتی در استان آماده افتتاح است که در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد و برخی از طرح‌های صنعتی آغاز عملیات اجرائی آن‌ها صورت می‌پذیرد و همچنین علاوه بر این پروژه ها، پتروشیمی بعثت نیز با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیون یورو آغاز عملیات اجرائی آن شروع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در حرکتی جهادی با تعامل و همکاری تمامی حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت کردستان زیرساخت‌های مناطق مجاور محدوده‌های معدنی استان در سه پروژه تعریف شده قصلان سریش آباد قروه بطول ۳ کیلومتر، الوند قلی بیجار بطول ۳ کیلومتر و شاه نشین مریوان بطول ۲/۶ کیلومتر در ۲ ماه گذشته بهسازی و آسفالت شد و تنها خط کشی و نصب علایم راهنمایی باقیمانده است که ظرف ۷۲ ساعت آینده انجام قابل بهره برداری و افتتاح در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان کردستان می‌باشد.

وی یادآور شد: ۲/۶ کیلومتر جاده دسترسی معادن نیز در مریوان آماده بهره برداری است و مردمان ۴ روستا از مزایای آن بهرمند می‌شوند.

خلیقی ادامه داد: مسیر بلبان آباد – دهگلان نیز به عنوان بخشی از جاده‌های حمل و نقل معادن در سال جاری بحث طراحی و مطالعات آن انجام شده است،

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.