×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
تحریم رسانه های انقلابی، نشانه آزادی بیان دروغین آمریکایی

به گزارش اقتصاد کلان، در این بیانیه آمده است:

اخیرا” در فهرستی که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است، نام خبرگزاری‌های تسنیم، فارس و شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
کشور های استعمارگر و در راس آنها آمریکای جنایتکار فقط ریاکارانه و مزدورانه شعارهای زیبا سر می‌دهد ولیکن مستبدانه برخورد می‌کند و هیچ ارزشی برای استقلال و حقوق سایر ملت‌ها قائل نیست، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست و گرداننده رسانه‌های مزدور که مروج خشونت و خرابکاری علیه ملتهای مستقل هستند، به بهانه‌های مختلف هر رسانه و یا صدایی که مقابل زورگویی‌های مستکبرانه و پیاده‌نظامش باشند، تحت فشار می‌گذارد و با کارشکنی و تهدید سعی دارد، آنها را منفعل و بی‌اثر کند.
غرب و به ویژه آمریکا، زمین رسانه و فضای مجازی را خط مقدم جنگ ترکیبی علیه ملتها تعریف کرده‌ است و حضور جریان‌هایی غیر از آنچه خود هدایت آنها را در دست دارند، برنمی‌تابند. براساس نظم استعماری آنها، کشورها در زمینه افکار عمومی همیشه می‌بایست بی‌دفاع و مرعوب باشند.
دشمنان این مرزو بوم با بهره گیری از اقدامات رسانه ای و عملیات روانی و تحریم خبرگزاری های اثرگذار سعی در بر هم زدن آرامش جامعه و تضعیف قوا و اراده مسئولان را دارند که به حول و قوه الهی در این مسیر نیز همانند اقدامات شوم دیگر خود ناکام خواهند ماند.
در پایان، فرماندهی انتظامی استان ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکای جنایتکار در اعمال تحریم ها بر علیه خبرگزاری‌های تسنیم، فارس و شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی ، که نشانه آزادی بیان دروغین نهاد های آمریکایی است،اعلام می کند، انتظامی استان به منظور حفظ و ارتقاء امنیت مردم درکنار رسانه های انقلابی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.