×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مانع‌زدایی گامی اساسی در راستای حمایت از تولیدکنندگان

به گزارش اقتصاد کلان، علی نوری در یکصد و نود و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری سال جاری با محوریت تولید توسط مقام معظم رهبری انجام شد اما فرق اساسی با سال‌های گذشته دارد و آن تشخیص درست سویه آسیب‌شناسی به نام مانع‌زدایی‌هاست، به این معنا که قبل از حمایت از تولیدکننده باید موانع تولید را از سر راه برداریم.

وی اذعان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که موضوع اقتصاد، اشتغال، نرخ بیکاری، تنظیم بازار،  توسعه بازارچه‌های مرزی و توجه به طرح‌های راکد و نیمه‌تمام، همچون گذشته در اولویت برنامه‌ها باشد.

وی افزود: امیدواریم با کمک مدیران دستگاه‌ها، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بتوانیم در ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مفید عمل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: توزیع متوازن‌ تولید مرغ یکی از اهداف ما است و باید به سمتی پیش رویم که در پهنه استان به صورت مناسبی توزیع صورت گیرد و تمام استان از این توسعه برخوردار شود.

وی اذعان کرد: اگر تا به امروز به طرح‌های نیمه‌تمام تسهیلاتی پرداخت نشده ناشی از عدم پیگیری مجریان طرح نبوده بلکه ناشی از کم کاری ما مسوولان است.

نوری در پایان تاکید کرد: از این به بعد در جلسات رفع موانع، تمامی پرونده‌ها با کارشناسی نهایی وارد کارگروه شود.

شایان ذکر است، از ۷ طرح  اقتصادی، گردشگری و کشاورزی و تولید مطرح شده در این جلسه پنج مورد به تصویب رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.