×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
تداوم حضور جوانان شایسته در کردستان

طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «فرزاد پیشکاری» معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان به‌عنوان سرپرست این حوزه منصوب شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا در آئین تودیع و معارفه مدیران اداره کار، فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کردستان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: امروز با همه وجود از زحمات مدیران سابق این حوزه‌ها در استان تشکر کرده و در راستای خدمت‌رسانی به مردم، انتظار کمک و همکاری داریم.

وی با بیان اینکه مدیران جدید نیز از نیروهای خوش‌فکر و سرمایه‌های استان هستند، گفت: امیدوارم با وجود این عزیزان شاهد تحول بیشتر در این سه حوزه در کردستان باشیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه امیدواریم فرهنگ کم‌گویی در بین مدیران استانی نهادینه شود، تصریح کرد: در برخی از جلسات آنقدر حرف زده می‌شود، که نه مخاطب حوصله گوش دادن داشته و نه سخنرانی‌ها اثری دارد.

وی با یادآوری اینکه جوانگرایی از منویات رهبری و در مجموعه مدیریتی استان در حال اتفاق است، افزود: با این انتصابات و روی کار آمدن مدیران جوان، میانگین سنی مدیریت استان کاهش می‌یابد

زارعی‌کوشا تاکید کرد: پرورش مدیریت انقلابی در استان، باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد چراکه متاسفانه در دولت‌های گذشته، این امر مهم زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از مدیران جوان در استان مسئولیت بر عهده می‌گیرند، عنوان کرد: در انتخاب و انتصابات مسئولان استانی بحث کرد، شیعه و ترک مطرح نیست چراکه این خطه مظهر برادری و باید این وحدت و یکدلی را بیش از پیش به دنیا نشان بدهیم.

استاندار کردستان یادآور شد: این تغییرات نافی زحمات و تلاش‌های انجام شده نیست و همواره قدردان زحمات مدیران و استانداران سابق در کردستان هستیم