×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تبلت ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به احتمال برگزاری مجدد مجازی کلاس ها، گفت: بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تبلت ندارند.

مجید یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: بهره گیری از آموزش و سلامت برای همه دانش آموزان حقی طبیعی است و در تلاشیم شرایطی را فراهم کنیم که خانواده‌ها بدون نگرانی فرزندان خود را برای آموزش حضوری به مدارس بفرستند.

وی با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصدی معلمان و فرهنگیان در استان کرمانشاه، افزود: سه مرکز ویژه واکسیناسیون فرهنگیان فعال است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از معلمان و فرهنگیان نوبت اول واکسن و بیش از ۱۸ درصد هم نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه طرح واکسیناسیون افرادی که با دانش آموزان در ارتباط خواهند بود، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا اول مهر همه افرادی که با دانش‌آموزان در آموزش حضوری در ارتباط هستند از جمله راننده سرویس‌ها، ۲ نوبت واکسن خود را دریافت می‌کنند.

یزدان‌پناه آمادگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اجرای مصوبات ستاد کرونا در خصوص بازگشایی مدارس را اعلام کرد و گفت: آمادگی داریم در صورت تصمیم ستاد ملی و استانی در آموزش حضوری، مجازی و یا تلفیق این ۲ آموزش را در استان کرمانشاه اجرا کنیم.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان معادل ۳۶۴ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه، متشکل از ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع پیش‌دبستانی، ۱۸۵ هزار در مقطع ابتدایی، ۸۲ هزار و ۳۳۵ نفر در مقطع متوسطه اول و ۷۰ هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در مدارس ثبت نام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تبلت ندارند و از آموزش مجازی به نحو احسن نمی‌توانند بهره ببرند، گفت: تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ تعداد سه هزار و ۵۵۰ تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد که در این زمینه و حل کامل مشکل آموزش مجازی دانش آموزان نیازمند کمک بانک‌ها، خیرین و نهادهای ذی‌ربط هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.