×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
لزوم ضرورت توجه بیشتر به استاندارد کالاهای صادراتی؛ مسئولان باید در اعمال استاندارد ها حضور داشته باشند

مسئولان باید در اعمال استانداردها حضور داشته باشند و به استاندارد کالاهای صادراتی بیشتر توجه شود

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان از سنندج استاندار کردستان کردستان گفت: متاسفانه گاها برخی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های مختلف طبق رسالتی که دارند عمل نمی‌کنند لذا همه مدیران استان مکلف هستند در مسئولیت‌هایی که دارند حضور و نظارت درست در اعمال استانداردهای لازم داشته باشند.

بهمن مرادنیا ظهر امروز در شورای استاندارد کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد اظهار داشت: مجموعه استاندارد در قبال مردم مسئول هستند زیرا هرچه که وارد بازار مصرف مردم می‌شود عامه نردم با اعتماد استاندارد به آن نگاه می‌کنند.
وی افزود: مجموعه‌های تولیدی که چارچوب‌های استاندار را رعایت نمی‌کنند باید رصد شوند.
مرادنیا خاطرنشان کرد: متاسفانه گاها برخی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های مختلف طبق رسالتی که دارند عمل نمی‌کنند لذا همه مدیران استان مکلف هستند در مسئولیت‌هایی که دارند حضور و نظارت درست داشته باشند.
استاندار کردستان تصریح کرد: نگاه ما با تغییر رویکردهای زندگی باید عوض شود و همه دستگاه‌ها باید شاخص‌های استاندارد را رعایت کنند و باید یک توجه ویژه به بحث مسکن مهر شود زیرا جمعیت زیادی در این آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند.
مرادنیا گفت: باید در مرزهای استان به استاندارد کالاهای وارداتی و بخصوص صادراتی توجه ویژه شود زیرا همیشه رقبای ما در کمین هستند تا جایگاه کالاهای صادراتی استان را به دست بگیرند و عدم رعایت مصوبات شورای استاندارد می‌تواند آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.