×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
باج نمی دهم؛ تمام!

سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی که در میان نمایندگان استان شدیدترین انتقادات از عملکرد دولت در این استان را دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان،  این نماینده روز گذشته با لحنی تند تر از همیشه ضمن هشدار نسبت به برنامه ریزی گروهی در جهت اختلال در بررسی صلاحیت ها و مهندسی انتخابات شورا در استان، به پرونده های مبهم برخی اعضای شواری شهر سنندج اشاره کرد و گفت این عده می خواهند که برخی اعضای ضعیف شورای فعلی بر مسند باقی بمانند.

‏ متن نطق: لطفا مسئولان ناکارآمد کردستان را از خواب بیدار کنید، هنوز ۲ ماه به انتخابات باقی مانده اما افراد که خود را در پشت تعداد اندک شمار تریبون های باجگیر در فضای مجازی و افراد فرصت طلب پنهان کرده اند می خواهند انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهندسی کرده تا افراد پاکدست، متخصص و متعهد از گردونه رقابت خارج شده و برخی از داوطلبان و اعضای شورای فعلی که دارای کارنامه موهوم و ضعیف هستند بر مسند باقی بمانند. براین  اساس تا زمانی که وکیل مردم شریف کرد و کردستان باشم در جهت نهادینه سازی گفتمان توسعه در کردستان به پادوهای سیاسی، فرصت طلبان و باجگیران محلی باج نخواهم داد و هزینه توسعه کردستان و خدمت به آب و خاک این استان را هرچه باشد حتی جانم را خواهم پرداخت.
فرشادان در ادامه بیان کرد: لازم است بدانید دستگاه های نظارتی و بازرسی اجازه دارند از پایبندی افراد به قانون تحقیق کنند، نه باج گیران سیاسی. گردن همه ما در مقابل قانون باید از مو نازک تر باشد. پرونده سیاسی و اقتصادی افراد را به مراجع قانونی تحویل دهید نه باج گیران.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.