×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف و ۵۰ قاچاقچی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: در طرح نوروزی پلیس ۱۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون‌ ریال انواع کالا و احشام قاچاق کشف شد.

سرهنگ جلیل سلطانی اظهار داشت: از جمله کشفیات قاچاق انجام شده می‌توان به توقیف ۲۱۸ رأس دام سبک و سنگین، ۷۷۲ عدد انواع لوازم خانگی و آشپزخانه و ۸ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار اشاره کرد. 

وی افزود: کشف ۷ هزار و ۵۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی شامل روغن، مرغ، تخم مرغ و شکر، ۲۳۰ کیلوگرم چای، ۱۲ هزار و ۸۹۰ کیلوگرم زغال و ۱۳۲ متر پارچه قاچاق از دیگر اقدامات انجام شده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی بوده است. 

سلطانی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده مأموران پلیس امنیت اقتصادی می‌توان به کشف ۲۰ تن کودشیمایی، ۱۷ هزار لیتر سوخت، ۴ هزار و ۸۵۰ عدد انواع ماسک و دارو، ۱۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۵۰ قاچاقچی در این مدت دستگیر شده است بیان کرد: در همین راستا ۴۸ دستگاه خودروی متعلق به این افراد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد. 

وی کل پرونده‌های قاچاق در طرح نوروزی را ۴۸ مورد بیان کرد و افزود: ۴۲ مورد از این پرونده‌های تشکیل شده با ارزش ریالی کمتر از یک میلیارد ریال بوده و ۶ فقره نیز مربوط به پرونده‌های بین یک تا ۵ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.