×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
معاون اول رییس‌جمهوری وارد اسلامشهر شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری بعد از ظهر امروز /سه‌شنبه/ به منظور شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و بازدید از چند واحد صنعتی وارد شهرستان اسلامشهر شد.

فرماندار اسلامشهر در این ارتباط اظهار داشت: موانع تولید و مشکلاتی پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان با برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهوری بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع آنها اتخاذ می شود.

به گفته مسعود مرسلپور بازدید از سازمان پژوهشی، علمی و تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان و بازدید از یک واحد بزرگ صنعت لبنیات از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر است.

وی ادامه داد: همه دستگاه های اداری و اجرایی باید موضوعاتی که در روند فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار مانع ایجاد می کند را احصا و برای طرح در جلسه مورد اشاره به فرمانداری ارسال می کردند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است افزود: اگر در عمل می خواهیم تبعیت خودمان را از ولایت فقیه و حاکمیت نظام اسلامی اثبات کنیم باید این شعار را نصب العین قرار دهیم و ضمن پرهیز از بهانه جویی ها و مانع تراشی اداری، به رفع موانع تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید کمک کنیم.

مرسلپور ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در سال ۹۹ گفت: علیرغم مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد هیچ یک از واحدهای تولیدی این شهرستان تعطیل نشد و بخش عمده اشتغال شهرستان حفظ شد.

وی ادامه داد: در راستای عمل به برش شهرستانی در زمینه ایجاد اشتغال، که ایجاد ۱۰ هزار و ۳۰۰ شغل جدید در سال گذشته به عنوان سهمیه اسلامشهر تعیین شده بود توفیق ۱۱۲ درصدی به دست آمد. 

وی با اشاره به بررسی مستمر رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی تصریح کرد: مردم اسلامشهر از عملکرد چند تن از مدیران ادارات گلایه مند هستند که به آنها تذکرات لازم داده می شود و در صورت تغییر نکردن رویکردها، هماهنگی لازم با ادارات کل استانی مربوطه انجام می شود تا مدیران جدید در این ادارات معرفی شوند.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.