×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال/ چگونه دارایی خود را حفظ کنیم؟

کارشناس اقتصادی گفت: حوزه دیجیتال یکی از امن‌ترین حوزه‌های سرمایه گذاری است، اما در شرایطی که اصول اولیه رعایت شود.

میرزایی کارشناس اقتصادی در خصوص امنیت ارزهای دیجیتال اظهار کرد: حوزه دیجیتال یکی از امن‌ترین حوزه‌های سرمایه گذاری است، البته در شرایطی که اصول اولیه به طور کامل رعایت شود.

او ادامه داد: در انتهای سرمایه‌گذاری باید به این مسئله توجه کرد که ماهیت ارزهای دیجیتال قابل انتقال است. یعنی اگر فردی حساب کاربری تشکیل داده و سرمایه خود را وارد این بازار کرده و قصد معامله و سرمایه گذاری دارد, باید بداند آن مقدار ارزهای دیجیتال را می‌تواند به کیف پول شخصی خود انتقال دهد.

میرزایی تصریح کرد: مردم باید به این نکته توجه کنند که دارایی‌های خود را در صرافی‌های در حال معامله نگهداری نکنند و برای انتقال دارایی‌ها به کیف پول‌ شخصی می‌توانند از کیف پول‌های سرد و گرم استفاده کنند.

این کارشناس بیان کرد: کیف پول‌های گرم از کیف پول‌های آنلاین و نرم افزاری تشکیل می‌شود. کیف پول‌های سرد منوی سخت افزاری کاغذی هستند. ماهیت همه این کیف پول‌ها یکی است اما کیف پول‌های سرد برتری که نسبت به کیف پول‌های گرم دارند, عدم ارتباط با فضای دیجیتال است.

این کارشناس اقتصادی در پایان تصریح کرد: اگر فردی قصد سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارج از کشور را دارد، باید به این نکته توجه کند که به هیچ عنوان نباید آی پی ایران در آن ذکر شود، زیرا حساب فرد بسته می‌شود که این بسته شدن حساب به تحریم‌ها باز می‌گردد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.