×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بررسی عرضه‌های اولیه بورس در سال ۹۹؛نماد”سیتا”چه عملکردی داشت؟

شرکت “سرمایه گذاری سیمان ” با نماد “سیتا”  یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، شرکت “سرمایه گذاری سیمان ” با نماد “سیتا”  یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد. موضوع فعالیت این شرکت سرمایه گذاری د واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار شرکت ها است که ، موسسات  یا صندوق های سرمایه پذیر در زمینه هاى تهیه و تولید انواع مواد، مصالح و محصولات معدنی، ساختمانی و صنایع وابسته، اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری و پیمانکاری در حوزه‌های عمرانی، ساختمانی، املاک و ارائه خدمات حمل و نقل و بازرسی کالا و خدمات است که نماد این شرکت را در گروه “سیمان، آهک، گچ” قرار داده است.

این شرکت در تاریخ ۱۱ تیر ۹۹ تعداد ۱ میلیارد و ۶۵۰ سهم معادل ۱۵ درصد از سهام خود را روانه میز معاملات کرد که در نهایت ۴.۴۸۱.۸۱۴ نفر با میانگین قیمت ۱هزار و ۵۷۵  تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردند.

بر اساس اطلاعیه عرضه، هر کد بورسی می‌توانست ۸۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱هزارو۴۹۰  تا ۱هزار و ۵۷۵ تومان ثبت سفارش کند که معادل حداکثر یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان بوده است.

حالا بعد از گذشت تقریبا ۸ ماه از عرضه اولیه این نماد براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، قیمت پایانی این نماد در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۹ به ۱هزارو ۵۰۳ تومان رسیده، که نشان از رشد ۰.۳۲% نسبت به روز عرضه اولیه سهام شرکت دارد. تغییراتی که می‌توانید نمودار کامل آن را در شکل زیر مشاهده کنید.

نماد

وضعیت  شرکت سرمایه گذاری سیمان در هشت ماه گذشته

نماد
نماد
نماد
نماد
نماد

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.