×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024
فرماندار: مجموعه خدماتی وزارت نفت در همدان احداث می‌شود

فرماندار همدان از احداث یک مجموعه خدماتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به انتقال انبار نفت همدان به خارج شهر، اجرای طرح مجموعه خدماتی و رفاهی را به عنوان جایگزین در این مکان را پیگیری می‌کنیم.

به  گزارش اقتصاد کلان، «محمد علی محمدی» روز سه شنبه در نشستی با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط استان، اظهار داشت: احداث مجموعه اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمین انبار نفت همدان در اولویت پیگیری قرار گرفته است. 

وی با اشاره به ضرورت تعادل بخشی و توازن در تمام  نقاط شهر همدان، گفت: این طرح متناسب با نیاز مردم ضمن بهبود وضعیت کنونی و ایجاد ارزش افزوده می تواند در خدمات دهی به شهروندان موثر باشد.

فرماندار همدان افزود: طبق بررسی های بعمل آمده تا کنون دو بار احداث مجموعه ورزشی در زمین انبار نفت همدان توسط مسئولان وقت پیش بینی و کلنگ زنی شده اما به هر دلیل تاکنون اجرایی نشده است. 

او با قدردانی از پیگیری های دکتر حاج بابایی برای اجرای برخی از طرح های اثر گذار با مشارکت قرارگاه خاتم در همدان، خاطرنشان کرد: برای احداث این مجموعه خدماتی نیز به کمک نمایندگان مجلس نیازمندیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: زمین انبار نفت سابق همدان برای اجرای چند طرح مد نظر قرار گرفته و برای اجرای پروژه هایی جانمایی شده که برای مردم قابل استفاده باشد.

حمیدرضا حاج بابایی تصریح کرد: احداث مجموعه اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی توسط وزارت نفت می تواند باعث تحول در این منطقه از شهر شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود ساختمان اداری شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان و قصد بازسازی آن در خیابان بوعلی افزود: با جلب مشارکت سایر سرمایه گذاران و تهاتر، احداث مجموعه اداری و خدماتی در زمین انبار نفت همدان را دنبال می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.