×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تجلیل از ایثارگران ، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آیین تجلیل از ایثارگران ، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان ، اظهار داشت : تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان نمونه و قابل تقدیر هستند .
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان ،در آخرین روز از هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، معاونین رئیس کل دادگستری استان در حوزه های مختلف و مدیران ادارات تابعه قوه قضاییه در استان ، آیین تجلیل از ایثارگران ، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی در این مراسم بیان داشت : شهدای انقلاب اسلامی با اخلاص در گفتار و کردار خود به قله های رفیع اخلاقی رسیدند و یاد و خاطرشان تا ابد در دلها جاوادانه مانده است.
وی تاکید کرد : کارکنان قوه قضاییه در استان کردستان باید همواره خط مشی شهدا را در رفتار و اخلاق خود الگو قرار دهند .
وی خاطرنشان ساخت: تمامی کارکنان قوه قضاییه در استان شایسته تقدیر هستند و لکن شاخص هایی توسط واحد ارزشیابی در بحث عملکرد سیستم در حوزه های آمار و عملکرد ، ابلاغ الکترونیک ، اعمال ارفاقات قانونی ، مجازات جایگزین حبس ، اتقان آراء ، اجرای احکام کیفری و مدنی و … تعیین شده که بر این اساس این افراد برگزیده شده اند.
حجت الاسلام کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی افزود : قضات و کارکنان قوه قضاییه در استان بعنوان رهروان شهید مظلوم آیت الله بهشتی مصداق کلام امام خمینی (ره) هستند که فرمود : با افتخار در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.
در حاشیه این مراسم از جلد اول کتاب نشست های قضایی دادگستری استان کردستان تالیف مشترک حجت الاسلام حسینی و حجت الاسلام امیرخانی رونمایی شد.
همچنین در پایان این مراسم از جمعی از کارکنان شاغل ایثارگر و قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان تجلیل شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.