×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
اختصاص بیش ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان حوزه کشاورزی استان کردستان

استاندار کردستان از پرداخت بیش ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان حوزه کشاورزی این استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار استان کردستان طی سفری به شهرستان بیجار از پروژه های عمرانی و کشاورزی این شهرستان بازدید خواهند کرد و در ادامه این سفر نشستی با اقشار مختلف مردم خواهند داشت که در ابتدای سفر خود به شهرستان بیجار به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پروژه کارخانه خوارک دام و طیور در این شهرستان را به افتتاح رساند.
زارعی کوشا در این مراسم با بیان اینکه اقتصاد ما از یک بیماری مزمن رنج می برد اظهار داشت: آفت بزرگ این بیماری به تولید می رسد و زمانی کە با کاهش ارزش پولی ملی و افزایش تورم مواجه می شویم کار برای تولید کننده دشوار خواهد شد و زمانی که افرادی با وجود تمام این مشکلات قدم در راه تولید برمی دارند قابل ستایش هستند.

وی اذعان داشت: زمانی که موضوع مردمی سازی یارانه ها در دستور کار دولت قرار گرفت در بیشتر استان های کشور تکانه هایی از حیث اقتصادی به وجود آمد که خوشبختانه در استان کردستان طبق آنچه در چهار چوب اختیارات ما قرار دارد مدیریت خوبی اعمال شد.

زارعی کوشا افزود: طی ده روز گذشته به مدد انسجام مدیریتی که در استان خصوصا در حوزه کشاورزی صورت گرفت بیش ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان حوزه کشاورزی استان پرداخت گردید و از این حیث جزء استان های برتر کشور می باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.