×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
کشف ۹۴ تن روغن احتکار شده در سنندج

حجت الاسلام و المسلمین حسینی از شناسایی و کشف ۴ انبار بزرگ احتکار روغن در سنندج خبر داد و اظهار داشت: از این انبارها در مجموع ۹۴ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط گردید که پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین و پلمب انبارهای مذکور، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در راستای دستورات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از ۴ شرکت توزیع و پخش روغن خوراکی در سطح شهرستان سنندج مقدار ۹۴ تُن روغن به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کشف و ضبط گردید.

وی افزود: ارزش تقریبی این مقدار روغن کشف شده بیش از ۲ میلیارد تومان است و مقرر گردیده تا با نظارت ادارات متولی مقرر گردید در اسرع وقت در خصوص نحوه توزیع آن اتخاذ تصمیم گردد.

حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران، خاطر نشان ساخت تیم های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید نموده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می نمایند.

وی تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان ، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این افراد و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند برخورد می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.