×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه مرغ« ماد »شهرستان سقز با حمایت دستگاه قضایی

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان از اشتغال مستقیم ۵۵ نفر در کشتارگاه مرغ ماد شهرستان سقز با حمایت‌های دستگاه قضایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام حسینی در گفتگو با خبرنگاران از بازگشت این کشتارگاه به چرخه تولید با حمایت دستگاه قضایی استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای رفع موانع تولید و اجرای سیاست‌های ریاست معظم قوه قضاییه و با تلاش‌های مجموعه دستگاه قضایی خصوصاً رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز ، ضمن برگزاری جلسات متعدد ، مشکل این واحد تولیدی مرتفع و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود : این واحد تولیدی به سبب مشکلات پیش آمده بیش از ۲ سال و نیم تعطیل شده بود و با راه اندازی مجدد آن کمک شایانی به اشتغال زایی در منطقه گردید.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان ساخت: مشکلات این مجموعه شامل مشکلات زیست محیطی ناشی از پسماند کشتارگاه ، عدم رعایت استانداردهای دامپزشکی ، عدم تخصیص انشعاب گاز صنعتی ،بدهی مالیاتی و متناسب نبودن تخصیص آب با عملکرد کشتارگاه بود که خوشبختانه با برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همکاری موثر ادارات اجرایی این شهرستان حل و فصل گردید.

وی بر سپردن تعهد از سوی مالکین این کشتارگاه به اداره محیط زیست مبنی بر رفع این موانع خبر داد و افزود : این کشتارگاه صنعتی هم اکنون فعالیت خود را با ظرفیت روزانه ۱۴ هزار قطعه مرغ زنده آغاز نموده و توان تامین مرغ شهرستانهای مجاور سقز را نیز دارد .

حجت الاسلام حسینی در پایان بر حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی که دچار مشکل شده اند تاکید کرد و افزود : مشکلات و موانع به وجود آمده نباید سبب توقف چرخه تولید در واحدهای تولیدی استان شود و ضروری است با ارائه راه حل‌های عملی و قانونی این مشکلات مرتفع گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.