×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
اختصاص سهمیه بنزین فقط با کارت کیشوندی

سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: مبنای اختصاص سهمیه سوخت، در “طرح یارانه بنزین برای همه” داشتن کارت کیشوندی است.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، این سازمان اعلام کرد: اداره صدور کارت کیشوندی با هدف ارائه خدمات شایسته. جلوگیری از تجمع و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا. نسبت به استقرار چهار ایستگاه در سطح جزیره کیش اقدام کرده است.

کسانی که تا کنون موفق به دریافت کارت کیشوندی نشدند و یا اعتبار کارت آنها به پایان رسیده است. می‌توانند به سامانه kishvand.kish.ir یا ایستگاه‌های مستقر در تالار شهر، سینما لبخند، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و ساختمان شماره سه سازمان؛ مرکز نوآوری مقابل بازار پارس خلیج مراجعه کنند.

ساکنان جزیره کیش هنگام مراجعه به تالار شهر جهت واکسیناسیون می‌توانند همزمان نسبت به دریافت کارت کیشوندی و یا تمدید آن اقدام کنند.

مبنای اختصاص سهمیه سوخت برای ساکنان جزیره کیش در اجرای “طرح یارانه بنزین برای همه” داشتن کارت کیشوندی است.

سهمیه بنزین با  کارت کیشوندی

کارت عبارت است از کارت شناسایی کلیه افرادی که در کیش اشتغال و اقامت دارند. کارتهای کیشوندی از نظر محتوا یکسان، ولی در رنگهای مختلف و با توجه به نوع اقامت و فعالیت متقاضیان از طرف مدیریت صدور کارت کیشوندی سازمان صادر میگردد.

شهروندان کیش به چه کسانی اطلاق میگردد؟

  •  بومیان کیش.
  •  کارفرمایان: دارندگان مجوز فعالیت اقتصادی از اداره بازرگانی سازمان.
  •  کارمندان: کارمندان ادارات، شرکتها و ارگانهای دولتی و غیردولتی که بصورت دائم در کیش اشتغال و اقامت دارند. با معرفی کارفرما و حداقل شش ماه اقامت و اشتغال.(افرادی که بصورت ادواری در کیش اشتغال یا سکونت دارند مشمول دریافت کارت کیشوندی نمیگردند).
  •  دانشجویان: دانشجویان مقیم که دارای مدارک مسکونی میباشند.
  •  سرمایه گذاران: دارندگان سند مالکیت منزل مسکونی که ۶ماه از خرید ملک آنها گذشته باشد.(کارت صرفا به نام شخص صادر و هیچکدام از افراد تحت تکفل مشمول دریافت کارت کیشوندی نمیگردند).
  •  اتباع خارجی: درصورت ثبت شرکت و اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از اداره بازرگانی سازمان.

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک تلگرام