×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
کشف ۶ میلیارد تومان انواع دستگاه ماینر و پاور قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری یک نفر و کشف بیش از ۳۰۰ دستگاه ماینر و پاور قاچاق ساخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان از پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ ” علی ولی پور گودرزی ” روز پنجشنبه توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر نگهداری مقادیری دستگاه ماینر در یک دفتر کاری در غرب تهران، ماموران این پلیس به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که کاربری یک باب ساختمان چهار طبقه بصورت غیرمجاز تغییر کرده است و در آن فعالیت اقتصادی صورت می گیرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان کرد: در تحقیقات اولیه طبقات مورد بازرسی قرار گرفت و ۲۷۷ دستگاه ماینر و ۲۰ عدد پاور و متعلقات آن در محل کشف شد که فاقد اسناد گمرکی و هرگونه مجوز هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر کردند. 

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی های اولیه  به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه بیان داشت که هیچگونه مجوز فعالیتی ندارد و ماینرهای موجود جهت تعمیر در این مکان دپو شده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد: کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.