×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
داشتن مسکن طبق قانون حق هر ایرانی است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از وضعیت مسکن در کشور گفت: مسکن بهترین حربه برای مقابله با تحریم هاست.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، علی نیکزاد در حاشیه مراسم آغاز ساخت  ۱۳۰ هزار مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در چندین نوبت از وضعیت مسکن و عدم اقدام برای تولید گلایه داشته‌اند، اظهار کرد: داشتن مسکن طبق قانون حق هر ایرانی است، مسکن اثرگذاری قابل توجهی در اقتصاد، تشکیل خانواده و… دارد.

وی ادامه داد: ساخت هر ۱۰۰ مترمربع واحد مسکونی ۲٫۵ شغل ایجاد می کند. بنده کاری ندارم برخی چه می‌گویند. در زمان وزارت وقتی به استان ها سفر می کردم برای ساخت واحد‌های مسکن مهر با توجه به فعالیت قابل توجه در این طرح نیروی کار پیدا نمی کردیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مسکن بهترین حربه برای مقابله با تحریم هاست، اضافه کرد: چرا عده ای نمی خواهند مسکن و اشتغال در کشور شکل بگیرد؟  اگر دولت قانون را اجرا نکند همین می شود یعنی قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی یک مترمربع مسکن. بنابراین از دولت می خواهیم که قانون را اجرا کند.

نیکزاد با اشاره به طرح جهش تولید نیز بیان کرد: در زمان حاضر ۵ ماده باقیمانده طرح مذکور در مجلس در حال بررسی است و از شورای نگهبان می‌خواهیم مساعدت کرده تا قانون جهش تولید مسکن هر چه سریع تر اجرایی شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.