بدرقه تنها نماینده استان کردستان در المپیک فرانسه ؛ در سکوت خبری

بدرقه تنها نماینده استان کردستان در المپیک فرانسه ؛ در سکوت خبری

المپیک

به گزارش اقتصاد کلان ،جمیل لطف‌الله نسب، سرمربی و تنها نماینده استان کردستان در المپیک بدون هیچگونه مراسم بدرقه و پوشش خبری، راهی فرانسه شد.

لطف‌الله نسب که هدایت تیم ملی تنیس روی میز ایران را در بازی‌های المپیک بر عهده دارد، روز گذشته سنندج را به مقصد پاریس ترک کرد. این در حالی است که انتظار می‌رفت با توجه به دستاوردهای قابل توجه او در عرصه ورزش، به‌ویژه کسب مدال برنز تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و ارتقای تیم ملی به دسته یک جام جهانی، مراسمی برای بدرقه و تجلیل از او برگزار شود.

اما متاسفانه، این اتفاق نیافت و لطف‌الله نسب در سکوت خبری راهی مهمترین رویداد ورزشی جهان شد.

این موضوع انتقاد برخی از اهالی ورزش و رسانه‌ها را در کردستان به دنبال داشته است.

فعال ورزشی در سنندج، در این خصوص گفت: “متاسفانه شاهد بی‌توجهی مسئولان به ورزشکاران کردستانی هستیم. جمیل لطف‌الله نسب یکی از افتخارات ورزش این استان و ایران است، اما هیچگونه حمایتی از او نمی‌شود.”

خبرنگار ورزشی، نیز با اشاره به عدم پوشش خبری سفر لطف‌الله نسب، اظهار داشت: “این موضوع نشان‌دهنده بی‌تفاوتی رسانه‌ها به ورزش کردستان است. انتظار می‌رفت که رسانه‌ها به این موضوع بپردازند و برای این ورزشکار ارزشمند آرزوی موفقیت کنند.”

با وجود این انتقادات، امیدواریم که جمیل لطف‌الله نسب در المپیک توکیو عملکرد موفقی داشته باشد و برای ایران و کردستان افتخارآفرینی کند.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=9959

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: