×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
کنترل های بیشتر بر قیمت گوشت در کردستان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان،
پیمان اسکندری روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه هر ماه یکبار برای بررسی فعالیت های حوزه کشاورزی استان برگزار می شود و امروز شاهد اولین جلسه این شورا با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و معاونین برنامه ریزی فرمانداری های استان هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: راهکار تمام مشکلات اقتصادی استان مرتبط با تولید است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان موفقیت هایی را کسب کرده که نمونه عینی این مهم تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان است.
اسکندری افزود: تداوم تولید گوشت مرغ و تلاش های کارشناسی این حوزه موجب ثبات قیمت، آرامش در بازار، توسعه صادرات و ارزآوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه زراعت و کود شیمیایی مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که دستور کار اول شورای هماهنگی استان این مهم خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: انتظار داریم قرارگاه های شهرستانی با محوریت فرمانداری ها برای فعال کردن واحدهای راکد مرغداری تشکیل شود.
اسکندری خاطرنشان کرد: تنها تنشی که در حوزه تأمین مواد غذایی داریم به مبحث گوشت قرمز مرتبط می شود که در سال جاری باید این مهم به صورت ویژه پیگیری شود.
وی افزود: بازار سال گذشته یک بازار آرامی بود و تنها مبحث گوشت قرمز دارای تلاطماتی بود که با واردات گوشت اقدام به تأمین نیاز استان کردیم و خوشبختانه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.
اسکندری تصریح کرد: صنف قصابان با افزایش بی مورد نرخ ها موجب مشکلاتی برای مردم استان شده اند که می طلبد دستگاه های متولی ورود کنند.

حجت الاسلام علی اشرف ایرانی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: راستگویی، امانت داری، وفای به عهد و مردمی بودن از جمله ویژگی هایی است که رسول اکرم(ص) به عنوان ویژگی های شخصیتی مومنان یاد کرده اند.
وی افزود: امید است که در سال جهش تولید با مشارکت مردم بتوانیم رضایت مردمی را به نحو احسن جلب کنیم.
حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اقدام به احصای راهکارهای عملی برای جلب مشارکت مردمی در راستای جهش تولید کرده و در این راستا در استان کردستان نیز پذیرای ایده ها و طرح ها هستیم.

رسانه اقتصاد کلان

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.