×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
آماده‌باش ۱۷۰ آتش‌نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری در سنندج
اقتصاد کلان

به گزارش اقتصاد کلان:

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده‌باش ۱۷۰ آتش‌نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد.
به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، آزاد طهماسبی از آماده‌باش ایستگاه‌های هشت گانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج، در این ایام پایان سال(چهارشنبه‌سوری و شب عید) خبر داد و اظهار کرد: استقرار خودرو، موتورسیکلت با تجهیزات کپسول اطفاء حریق در میدان‌های اصلی شهر از برنامه‌ریزی‌های این سازمان است.
وی با بیان اینکه براساس تجربه چهارشنبه‌ پایانی سال توأم با خطرات احتمالی است در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های کارآمد با محوریت فرهنگسازی، آموزش و اطلاع‌رسانی انجام و در دست اقدام است، اذعان کرد: براساس راهبرد سازمان آتش‌نشانی، خودروهای آتش‌نشانی از ۲۳ تا ۲۸ اسفندماه جاری در میدان انقلاب، میدان آزادی و سه راه ادب مستقر می‌شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: ۱۷۰ نفر پرسنل آتش‌نشانی اعم از عملیاتی و اداری در آماده‌باش هستند و مرخصی همه پرسنل لغو شده است.
وی از برگزاری مانورهای داخلی به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در شب چهارشنبه سوری و ایام آخر سال خبر داد و افزود:۱۴۲ نیروی عملیاتی شامل ۴۵ نیرو حاضر در شیف و ۷ نفر مسئول در هر شیفت و ۲۸ نفر نیروی اداری فعالیت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: ۹۰ نفر آتش‌نشان هم آنکال و آماده‌باش در منزل خواهند بود و به محض نیاز باید در محل کار حاضر شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: در مجموع ۲۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات آتش‌نشانی در قالب شیفت‌های سه گانه تعریف شده فعالیت خواهند کرد.
طهماسبی از شهروندان خواست با احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از انجام رفتارهای پرخطر، چهارشنبه‌سوری ماندگاری را در آخرین روزهای سال رقم بزنند، گفت: باید با خودداری از رفتارهای پرخطر امکان لذت همه شهروندان را از آئین‌های سنتی این شب فراهم کنیم.
وی در پایان با تاکید براینکه شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطر آتش‌سوزی بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند، اضافه کرد: خوشبختانه در چهارشنبه سوری و شب نوروز گذشته حادثه‌ای که منجر به اعزام نیروهای آتش‌نشانی شود نداشته‌ایم.

رسانه خبری اقتصاد کلان

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.