×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
کشف بیش از ۳۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

به گزارش اقتصادکلان، سردار علی آزادی از کشف محموله کالای قاچاق در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بیجار هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ایسوزو که در حرکت بود، مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این ایسوزو، محموله گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کرده که کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آنها را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در این رابطه راننده خودرو حامل کالای قاچاق بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دهگلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در بانه نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط همکاران پلیس کشف و ضبط شده است.

آزادی از کشف بیش از ۵ کیلو و ۹۳۰ گرم تریاک در کامیاران خبر داد و اعلام کرد: در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ نیز توسط پلیس بازداشت و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی بیان کرد: در دیواندره نیز سارق سابقه‌دار امکان خصوصی با اعتراف به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان، توسط پلیس بازداشت و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه تشدید اقدامات مقابله‌ای در حوزه قاچاق همواره یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود، یادآور شد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه‌ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه بوده که از همه شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و فعالیت مجرمانه موارد را از طریق تماس با ۱۱۰ به همکاران پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.