×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
هیچ محدودیتی در ارتباط با عقد قرارداد پزشکان نداریم

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان گفت: هیچ محدودیتی در رابطه با عقد قرارداد با پزشکان، ماماها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی نداریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان از سنندج، شیرزاد قادرپور اقدم پیش‌ از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن تأمین اجتماعی استان کردستان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: اجرای طرح بیمه فراگیر، نسخه‌نویسی الکترونیک و ارتقای فضاهای فیزیکی از جمله طرح‌هایی بوده که به منظور تسهیل در ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی مردم استان اجرا شد.

وی با اشاره به وجود ۲۱۱ تخت بیمارستانی، ۹ مرکز درمانی و ۳ درمانگاه تخصصی در استان گفت:

در سال گذشته یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۷۴ نفر به بیمارستان‌ها و یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۹۴ نفر از خدمات پاراکلینیکی و فیزیوتراپی مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی کردستان بهره‌مند شده‌اند. میزان ارائه خدمات در این مدت نسبت به سال ۱۴۰۰, ۱۵٫۱ درصد افزایش یافت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان از افتتاح بیمارستان سقز با هزینه کرد ۵۵ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و افزود:

توسعه تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله بخش زایمان این‌ بیمارستان با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و خرید سی‌تی‌اسکن از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بوده است.

وی اتمام پروژه درمانگاه دیواندره با هزینه‌کرد ۲۹ میلیارد تومان، جداسازی و توسعه درمانگاه تخصصی سنندج، خرید امکانات و دستگاه سنگ‌شکن و افزایش اتاق‌های بیمارستان از دیگر اقدامات مدیریت درمان در استان بوده است.

قادرپور دو شیفته شدن درمانگاه کامیاران، اخذ مجوز دوشیفته شدن بیمارستان مریوان و صدور جواز ساخت درمانگاه دهگلان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان عنوان کرد.

وی درباره شیوه به‌کارگیری پزشکان عنوان کرد:

هیچ محدودیتی در رابطه با عقد قرارداد با پزشکان، ماماها، داروخانه‌ها، مراکز پزشکی و بیمه‌‌ای در استان نداریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه ۸۰۴ مرکز در بخش‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و غیره طرف قرارداد این حوزه هستند، خاطرنشان کرد: تعداد قراردادها نسبت به سال گذشته ۱۲۲ مورد افزایش یافته است.

وی از پرداخت ۵۰۲ میلیارد تومان مطالبات بخش درمان در استان خبر داد و عنوان کرد: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تا دی ماه و داروخانه‌ها تا اردیبهشت‌ماه و مراکز درمانی تا پایان سال گذشته پرداخت شده است.

قادرپور ابراز داشت: به‌عنوان خادم و فرزند این استان نه مسئول این حوزه، با تمام‌ وجود در جهت ارائه خدمات بی‌منت به مردم تلاش خواهم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.