×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
معرفی ۵۵۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه گذار در سنندج

به گزارش اقتصادکلان، بهروز ابراهیم آبادی در نشست هم انديشی و هم افزایی همایش توسعه سرمایه گذاری در مدیریت شهری،گفت: در سال های گذشته بسیاری از ظرفیت و پتانسیل های موجود شهر سنندج که قابلیت سرمایه گذاری را داشته اند، مغفول مانده و از این رو باید فرصتی را فراهم کرد تا بتوان این ظرفیت ها را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش فرصت بی سابقه ای برای توسعه سرمایه گذاری در مدیریت شهری سنندج است،افزود:شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری بیش از یک سال است در راستای احصاء آسیب ها و موانع سرمایه گذاری در بخش های مختلف در تلاش است که این مهم را بتوان به منصه ظهور رساند و سرمایه گذاری های مهمی اتخاذ کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج، شناسایی مشکلات و بروکراسی ادارات را مسبب هدر رفت بیش از یک سال کاری در این حوزه عنوان کرد و اظهار کرد:برنامه ریزی همدلی،همگرایی،انسجام و گفتمان مشترک از مهمترین اقدامات در برون رفت از چالش های فرارو و کلید توسعه این دیار است.

ابراهیم آبادی ایجاد آرامش برای مردم را مهم تلقی کرد و ادامه داد:فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذار،وسیله ساز آسایش مردم است و شورای اسلامی شهر خود را موظف دانسته در جهت فراهم کردن افزایش سطح رفاه مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزد.

وی از برگزاری همایش بین المللی توسعه سرمایه گذاری در مدیریت شهری سنندج در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد:در این همایش قرار است ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری برای مدیریت شهری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد:هدف از برگزاری همایش،معرفی ظرفیت های برجسته سرمایه گذاری با رویکرد تعریف پروژه های کلان با محوریت تحول شهری است که در رأس آن خدمتگزاری خالصانه به مردم سنندج را در پی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.