×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
رسانه در ايجاد احساس امنيت ، نقش ويژه‌ای دارد

به گزارش اقتصادکلان، سرهنگ”علی مجیدی”در جمع اصحاب رسانه استان کردستان بیان داشت: نقش ارزنده و تاثير گذار خبر و اطلاع رسانی در پيشرفت علمی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه انكار ناپذير است و  پلیس همواره  همراهی اصحاب رسانه را در مبحث پيشگيری از جرائم در سرلوحه كار خود قرارداده است .

وی افزود: نقش رسانه در پیشگیری از جرائم حائز اهمیت می باشد و رسانه ها با اقدامات آگاه سازی  و ارتقاء دانش انتظامی شهروندان می توانند در بحث پیشگیری از جرائم فعالانه عمل کنند و از خیلی از آسیب ها پیگیری نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در ايجاد نظم و امنيت اجتماعی كار خبرنگاران و پليس مكمل يكديگرند زيرا پليس امنيت و خبرنگاران احساس امنيت را ايجاد مي كنند.

سرهنگ مجیدی در ادامه به اقدامات مرکز مشاوره انتظامی استان پرداخت و افزود: ارائه خدمات مشاوران در کلانتريی ها براي اخذ نتيجه بهتر در پرونده‌های مختلف و براي جلوگيری از افزايش حجم پرونده‌ها در دستگاه‌ قضائی انجام ميیشود.

وی افزود: مشاوران می توانند با آموزش این مهارت ها، نقش کلیدی در مدیریت آسیب های اجتماعی از طریق تعامل با سازمان های ذیربط، مؤسسات اجتماع محور، گروه های خودیار و پایگاه های سلامت اجتماعی و روانی داشته باشد و یک چشم انداز امید بخش در جهت کاهش این آسیب ها ارائه نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: ارتقاء بهداشت روانی جامعه و آموزش مهارت های زندگی به افراد می تواند به کاهش آسیب های روانی یا اجتماعی و در نهایت کاهش جرم منجر شود.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.