×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
دستگاه های اجرایی برای رفاه مسافران آمادگی همه جانبه داشته باشند

اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۲۰ اسفندماه) در جلسه ستاد خدمات سفر استان کردستان، اظهار کرد: کردستان استان گردشگر پذیری است و باید کوشید که ظرفیت های استان را مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی کرد.

وی با تأکید بر آمادگی صد درصدی دستگاه های اجرایی استان افزود: لازم است که همه دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای برقراری آسایش و رفاه مسافران در استان به کار گیرند.

استاندار کردستان، اعلام کرد: کردستان رتبه دوم کاهش تلفات جاده‌ای را در کشور داشته و امید است که امنیت مسافران در ایام نوروز با هماهنگی راهداری و راهور هم بیش از پیش تامین شود.

وی، بر اطلاع رسانی مسافران توسط رسانه ملی در ایام عید ادامه داد: اطلاع رسانی در حوزه استقرار گشت های جاده ای برای مسافران ضروری است.

کوشا عنوان کرد: در بحث تنظیم بازار نیز، انتظار می رود که نظارت ها باید به صورت میدانی باشد و قیمت ها کنترل شود.

وی، افزود: تقویت اورژانس ها و تامین پزشک در مراکز درمانی شهرستان ها به ویژه در روزهای تعطیل امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

استاندار کردستان، تاکید کرد: در حوزه تامین آرد و نان لازم است که همه تمهیدات در شهرستان های استان اندیشیده شود.

عملکرد بانک‌ها در ایام نوروز، ایجاد روشنایی در معابر در شب، افزایش پارکینگ ها با استفاده از ظرفیت ادارات و مدارس، ساماندهی ورودی های شهرها، جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، برقراری سامانه شکایت های مردمی در همه ادارات، رفع چاله های جاده‌ای، از جمله نکات مورد تاکید استاندار کردستان در این جلسه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.