×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امام جمعه سنندج: مدیران برای بهبود وضعیت معیشتی مردم چاره‌ای بیندیشند

ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران، با تبریک ایام شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: بصیرت و آگاهی این فداکاران باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمن در طول سال به ویژه اغتشاشات امسال شده است.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) فداکارانه همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده تا ما در امنیت و آسایش به سر ببریم، گفت: همه با هم باید حافظ و قدردان امنیت کنونی باشیم.

امام‌ جمعه سنندج با اشاره به ضرورت تعامل میان دولت و مردم تصریح کرد: هر مسئولی که انتقاد سازنده را قبول کند در راستای تقویت جایگاه خود گام برداشته است؛ البته فرد تخریبگر بصیرت ندارد و تخریب قابل قبول نیست. باید مدیران برای بهبود وضعیت معیشتی مردم چاره‌ای بیندیشند.

وی با تاکید بر اینکه با فساد و تبعیض در جامعه مبارزه و محرومیت برچیده شود، افزود: همه اینها با عمل تحقق می‌یابد نه با شعار، امیدوارم مسئولان در این راستا گام بردارند.

ماموستا رستمی تامین سرپناه و ایجاد اشتغال جوانان را جزو مطالبات مردم از دولت عنوان کرد و بیان داشت: هرگونه خون ریختن و آزار و اذیت مسلمانان خلاف دیدگاه اسلام است، در این آستانه عید خانواده‌ها مراقب فرزندانشان باشند و از مواد محترقه استفاده نکنند تا خانواده‌ها درگیر نشوند.

وی اظهار کرد: هدف دشمن در این شرایط کنونی که امنیت در سرتاسر کشور و استان کردستان برقرار و مردم در سایه امنیت زندگی می‌کنند، ایجاد ناامنی و اختلاف و تفرقه است، لذا همه با هم هوشیار باشیم.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان در این آستانه سال نو را یادآور شد و عنوان کرد: این دنیا زودگذر و فانی است، همه با هم ضمن شکرگذاری، به فکر هم‌نوعان خود و جمع‌آوری توشه آخرت باشیم.

ماموستا رستمی همچنین ضمن تبریک هفته منابع‌طبیعی، حفاظت از ظرفیت‌های حوزه منابع‌طبیعی و درختکاری و جلوگیری از تخریب بیت‌المال را به نمازگزاران یادآور شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.