×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته استاندار کرمانشاه به فرمانداران برای راه‌اندازی فروشگاه‌های تنظیم بازار

دکتر محمدطیب صحرایی در نشست ستاد تنظیم بازار استان، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان، بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از کالاهای ضروری با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار است و به همین منظور راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار در تمامی شهرستانها در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در این فروشگاه‌ها اقلام ضروری مانند گوشت گرم گوسفندی، انواع گوشت منجمد شامل گوشت قرمز و گوشت مرغ، شکر و برنج با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

صحرایی همچنین عنوان کرد: علاوه بر اینها از روز یکشنبه میوه شب عید زیر قیمت بازار در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی فروشگاه‌های تنظیم بازار در سطح شهر کرمانشاه و اغلب شهرستان‌ها، گفت: تعداد این فروشگاه‌ها در کرمانشاه و شهرستان‌ها همچنان رو به افزایش است تا مردم با سهولت بیشتری این کالاها را تهیه کنند.

مقام عالی استان افزود: متاسفانه در برخی شهرستان‌ها هنوز این مجموعه‌ها راه اندازی نشده و فرمانداران این شهرستان‌ها ۴۸ ساعت برای انجام این کار فرصت دارند، در غیراینصورت ترک فعل محسوب شده و توبیخ می‌شوند.

وی اظهار کرد: پیش از این قرار بود فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند، ولی با هماهنگی‌های انجام شده فعالیت آن‌ها تا پایان ماه مبارک ادامه پیدا می‌کند تا مردم در طول ماه مبارک هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهره‌مند شوند.

صحرایی عنوان کرد: همچنین با هماهنگی سازمان صمت، شرکت‌های مهم تولیدی استان در قالب نمایشگاه‌های بهاره به عرضه محصولات‌ خود با زیر قیمت بازار می‌پردازند.

در این نشست جهاد کشاورزی گزارشی از روند گشایش فروشگاه‌های تنظیم بازار در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های مختلف و توزیع کالاها در این فروشگاه‌ها ارایه کرد و عملکرد دستگاه‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.