×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین سوخت ایام نوروز در کردستان نداریم

جهانبخش نوکانی در سنندج، از آغاز طرح پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت به‌ صورت شبانه‌روزی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با عنوان گشت نوروزی به صورت شبانه‌روزی اجرا و تا پایان تعطیلات نوروز‌ی ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح تمام سامانه، تلمبه و کمی و کیفی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گاز در استان کردستان رصد می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه ۱۰۰ دستگاه نفتکش و ۹۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان عملیات خدمت‌رسانی به مردم را انجام داده و در تمام جایگاه‌ها بازرسان جهت جلوگیری از هر گونه تخلف و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی حضور دارند، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا قاچاقی، بلافاصله برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: امسال نیز هیچ‌ گونه مشکل و نگرانی برای تأمین سوخت ایام نوروز در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کردستان نداریم.

نوکانی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان امسال نیز به ‌رغم سرمای شدید حاکم بر هوای استان، هیچ مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌ها و سوخت‌رسانی به مناطق مختلف کردستان نداشتیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ضرورت توزیع مطلوب سوخت‌رسانی، داشتن کارت هوشمند سوخت را ضروری دانست و یادآور شد: رانندگان در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.