×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
پرداخت ۶۸۳ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان امداد کردستان

رضا طوسی در سنندج از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار و دارای تخصص و ایده در کردستان خبر داد و اظهار داشت:

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۸۳ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در استان پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی توجه به نسل جوان و شناسایی استعداد‌های شغلی و هدایت آن در مسیر درست را جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته‌امداد عنوان کرد و گفت: تعهد استان کردستان برای ایجاد شغل در سال‌جاری ۱۴ هزار و ۷۰۰ فرصت بوده که تاکنون از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل کمیته‌امداد استان کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته سقف وام اشتغال نیازمندان از محل تبصره ۱۶ معادل ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود، خاطر نشان کرد: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین امسال تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۵ هزار و ۸۳۰ فقره وام به افراد تحت پوشش پرداخت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

طوسی از جمع‌آوری حدود ۷ میلیارد تومان کمک‌های خیرخواهانه مردمی در قالب جشن نیکوکاری و توزیع میان نیازمندان در کردستان خبر داد و افزود: سال گذشته نیز هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک از طریق جشن نیکوکاری توسط خیران به حساب ایتام و نیازمندان واریز و یا از طریق این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.