×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
رئیس کل دادگستری استان کردستان: انقلاب اسلامی ایران ، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نشست بصیرتی، انقلابی و روشنگری که در دادگستری مرکز استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) ، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تحقق اسلام ناب محمدی است .
به گزارش اقتصاد کلان ، در این نشست بصیرتی ، انقلابی که در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان برگزار شد ، رئیس کل دادگستری استان کردستان به نقش والای حضرت زینب (س) در دین مبین اسلام اشاره کرد و تصریح کرد : حضرت زینب (س) صاحب کمالات علمی و عملی بزرگی بود و تهجد شبانه این ستوده در میدان بلا و مصیبت ، نشانگر کمالات ایشان بود که الگویی برای تمامی مسلمانان جهان است .
وی تاکید کرد : باید مسلمانان با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) رفتار و کردار خود را به خدای متعال عرضه کنند و یقینا اگر اعمال مان برای جلب رضایت خدا باشد مورد قبول قرار می گیرد.
حجت الاسلام حسینی آرمان اصلی انقلاب اسلامی را تحقق اسلام ناب محمدی ذکر کرد و افزود : اسلام ناب محمدی منافع دشمنان اسلام را به خطر می اندازد و این همان کاری است که انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) انجام داده است .
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم قدردانی از خون شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است .
وی فرمان عفو اخیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) را یک اقدام پدرانه توصیف کرد و افزود : همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ، باید قدردان این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشیم و با حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی بر استکبار جهانی بدهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.