×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
رسانه اساسی‌ترین رکن جهاد تبیین/حضور کردستان در رسانه‌های ملی تقویت شود

استاندار کردستان رسانه‌ها را مهمترین و اساسی‌ترین رکن جهاد تبیین عنوان کرد.

به گزارش اقتصاد کلان، اسماعیل زارعی کوشا در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان، گفت:وقتی صحبت از جهاد تبیین به میان می‌آید اولین مسئله‌ای که به ذهن متبادر می‌شود نقش و جایگاه رسانه‌ است ، چرا که جهاد تبیین با رسانه موضوعیت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات انجام گرفته از آغاز انقلاب تاکنون بسیار چشمگیر و غیر قابل قیاس با قبل از انقلاب است، افزود:ما آمادگی داریم تا تور خدمت را برای همه اقشار جامعه برگزار کنیم تا به صورت عینی اقدامات و خدمات صورت گرفته را از نزدیک مشاهده کنند.

زارعی کوشا با بیان اينکه منکر نارسایی ها و مشکلات در جامعه نیستیم و این مسئله نباید به معنی نادیده انگاری کارهای انجام شده باشد، به برخی از خدمات صورت گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: روز جمعه و در آخرین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  طرح آبی کردن اراضی منطقه دهکانان سروآباد  در ۷۰۰ هکتار به بهره‌برداری رسید که از سال ۸۸ آغاز و نیمه کاره رها شده بود.

وی افزود:اتمام این پروژه که از مطالبات جدی مردم منطقه بود علاوه بر توسعه باغات در آبزی پروری نیز حائز اهمیت است و حدودا برای ۲ هزار نفر شغل پایدارمستقیم  و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

استاندار کردستان از رسانه‌ها درخواست کرد   نارسایی ها را هنرمندانه و با زبان موثر و با ارائه  راهکار  بیان کنند که این اقدام کمک قابل توجهی به بخش اجرایی می کند و موجب تعامل بیشتر رسانه ها و دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

زارعی کوشا با بیان اينکه طرحها و پروژه‌های بزرگی در استان در دست اجرا است که این کارها در رسانه‌های ملی و فراگیر بازتاب قابل توجهی ندارد، عنوان کرد:باید تلاش کنیم که جایگاه استان را در رسانه‌های ملی و پرمخاطب تقویت کنیم، چرا که این مهم علاوه بر معرفی استان می‌تواند به حضور سرمایه‌گذاران بیشتر در استان منجر شود.

استاندار کردستان در پایان ضمن قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم استان در جشن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:حضور مردم کردستان به نسبت سال ۹۸ بیش از ۲ برابر وبیشتر از دیگر استان‌ها بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.