×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
منابع انسانی مهمترین دارایی سازمان به‌شمار می‌رود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: منابع انسانی ذی‌قیمت‌ترین دارایی سازمان به‌شمار می‌روند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در مراسم جشن انقلاب که در محل نمازخانه ستاد سازمان برگزار شد رییس سازمان در جمع کلیه همکاران و معاونین، مدیران ادارات وابسته و پیوسته پس از تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب از نیروی انسانی سازمان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان نام برد و افزود: جهاد سازندگی از ابتدای تاسیس و در سالهای اولیه انقلاب، همواره همراه نظام و انقلاب بوده و پس از سالها که بنام جهاد کشاورزی تغییر نام یافت نیز در عرصه تامین و تولید مواد غذایی توانسته پاسدار امنیت غذایی باشد.

اسکندری به تولید بالغ بر هفتصد و پنجاه هزار تن گندم در استان کردستان اشاره نمود و تصریح کرد: گندم موتور محرکه اقتصاد استان کردستان است که توانسته امسال بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال عاید استان نماید.

وی ارتقاء و حفظ کرامت ارباب رجوع را یکی از مهمترین هدف های نظام اداری دانست و گفت: کارکنان سازمان باید سازو کار لازم برای ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم را فراهم کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بر حفظ کرامت بهره برداران تاکید و تصریح کرد : مولدین ما با تمام توان و تلاش جزو زحمت کشانی هستند که در هر شرایطی دست از تولید برنداشته اند لذا وظیفه تک تک پرسنل سازمان چه در مراکز خدمات و چه در مدیریتها و ستاد سازمان حفظ کرامت این عزیزان و گشاده رویی و پاسخ دهی آنی به آنهاست.

اسکندری گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب تحول شگرف در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی كشور شده و در این میان بخش كشاورزی در چهل و چهار سالگی انقلاب به عنوان یكی از راهبردی ترین بخشها در این تحولات رشد و توسعه مطلوبی را تجربه كرده است.

وی افزود: بخش كشاورزی به ‌عنوان تامین ‌كننده امنیت غذایی جایگاه مهمی دارد و به تاكید صاحبنظران و كارشناسان اقتصادی این بخش در حركت چرخهای اقتصادی كشور‌ نقش اساسی ایفا می كند.

وی از بخش کشاورزی به عنوان برقراركننده‌ تعادل اقتصادی جامعه نام برد که دارای حساسیت و نقش آفرینی بسیار است چنانكه حفظ و توسعه كشاورزی می تواند در ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت نقشی بی بدیل ایفا نماید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی افزود: هم اكنون ایران از نظر اقتصاد كشاورزی كشوری مهم در منطقه است که می توان گفت دارای ظرفیت فراوان برای توسعه است و این مهم و توانمندی تا پیش از وقوع انقلاب اسلامی مورد توجه نبود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.