×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
با تلاش صلح یار سنندجی :پرونده ۳ میلیارد تومانی به صلح و سازش ختم شد

 

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اظهار داشت : یک فقره پرونده به مبلغ ۳ میلیارد تومان توسط صلح یار سنندجی منجر به سازش شده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کردستان ، بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف رئیس کل دادگستری استان کردستان از سازش پرونده ۳ میلیارد تومانی با تلاش صلح یاران این استان خبر داد و گفت: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌ بر صلح و سازش در پرونده‌ها، پرونده حقوقی تقسیم ترکه ظرف مدت ۱۰ روز منجر به سازش شد.

وی افزود : در این پرونده ، وراث با دادخواست تقسیم ترکه به دادگستری شهرستان سنندج خواستار تقسیم ماترک خود که یک باب ملک مسکونی به ارزش۳ میلیارد تومان بود ، شده بودند .

اسدی ادامه داد : وراث سپس با مراجعه به ستاد صبر سنندج و استفاده از ظرفیت صلح یاران در این خصوص و با ارجاع موضوع به صلح یار فعال سنندجی و معتمد محل ، خوشبختانه ظرف کمتر از ده روز منجر به صلح و سازش و نهایتا مختومه شدن این پرونده حقوقی گردید.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به افزایش سالانه ورودی پرونده‌ها به دادگستری اضافه کرد: با ورود فعال «صلح یاران» به عرصه صلح و سازش در جامعه موجبات کاهش ورودی پرونده به دادگستری فراهم شده و نهایتا تحقق دیگر اهداف دستگاه قضایی در سند تحول را بدنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.